пʼятницю, 28 жовтня 2016 р.

Сценарій свята «Осіння казка»

Сценарій свята «Осіння казка»
Звучить музика
Пед.організатор. Доброго дня, дорогі діти,шановні вчителі, батьки.
Вітаємо  вас на чудовому святі.Коли з дерев всі листочки злітають,
                                       Коли вже на південь птахи відлітають,
    Коли небо сіре, холодний дощ ллється,
    Оця пора року як, діти, зветься?
 Всі: О с і н ь !!!
Пед.організатор. За народними переказами осінь перша старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи осінь на землю, Сонце сказало їй: «Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди будуть любити тебе». І осінь, як ви бачите, виконала наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів, чарує нас своїм осіннім золотом.


В.1  Тихше, ти чуєш? Осінь іде,
    З бабиним літом казку пряде,
    Пензлем малює барвисті квітки.
    Бачиш – дерева усі зацвіли.

 В.2 Так, зацвіли усі жовто-багряно,
    Ніжна калина стоїть полумяна
    Ніби у дівчини щоки горять,
    Бо старости на порозі стоять.

Пед.організатор. Діти, а щоб Осінь завітала до нас на свято потрібно про неї віршики розповісти.                                       Виступ учнів 2 класу
  
1.     Подивись на видноколі,
Мов змінилися ліси.
Хто ж це їх у жовтий колір
      Так багристо прикрасив?

2.     Ось край ріки жовті клени,
А берізки золотію
Лиш ялиночки зелені
Залишились в самоті.


3.     І пишаються дерева
Золотим своїм вбранням:
      Це якийсь маляр, напевне
      Догодити хоче нам.          

4.     Осінь золота прийшла
До нашого краю
Всім нам радість принесла
Добрі урожаї.

5.     Одягла ліси, гайочки
В золотаве листя
А калині дарувала
Червоне намисто.

6.     Прийде, прийде урожай
До кожної хати
Слався наш співучий край
Щедрий і багатий.

7.     Журливо музика заграла
І закружляло в вальсі листя.
В  країну осінь завітала:
красива, сонячна,барвиста.

8.     Не пустою прийшла до нас Осінь
В неї повно достатку в мішку,
Покосили вже гречку та просо,
І отави в стогах на лужку.

9.     Саме груші солодкі поспіли,
Пахнуть яблука, наче в меду.
Повен соку янтарної сили,
Виноград золотіє в саду.

10.          Природа всюди розкошує,
Немов зібралася на бал.
То леді Осінь всім готує
Чудовий пишний карнавал.

Пед.організатор. Щось нас Осінь не чує, можливо пісню заспіваєте?
Пісня _____________________________________________________________________________________

Звучить музика, під танок листочків зявляється Осінь із трьома місяцями

Осінь Добрий день, у добрий час.
Рада дуже бачить вас.
Я – Осінь чарівна і ясна.
Я дивна наче казочка сама.
Тримаю пензлик у руках
Малюю я в садах, гаях.
Малююю всюди тут і там,
Щоб догодити любі вам.

Осінній бал - це як нічна зоря,
Чарує барв яскравих переливів.
Листки в повітрі ніби промовляють:
«Ми нашу землю робимо красивою»

Осінь: Вересень – місяць добре, годує, овоч смачненький дітям дарує.
Вересень: Перший місяць вересень, я смачний
Вам дарую яблука запашні,
Груші, сливи ,дині , виноград –
То солодка радість для усіх малят.

Осінь: А місяць жовтень мряку розвіє. В містах, в садочках лист пожовтіє.
Жовтень:  На світанку весь у позолоті,
Настигнув жовтень – вересню я брат,
Дерева пожовтіли і кущі,
Осінні перші почались дощі.

Осінь: А листопад – той жалю не має. З дерев останнє листя зриває.
Листопад: Я – славний місяць Листопад,
Все листя обтрусив підряд.
Замів стежини чисто,
Прикрасив кожне місто.
В.1 Чарівна осінь, я так її люблю, такий дивний настрій, незрозуміло, чому сумно? Навкруги так гарно, все аж сміється на сонечку, а сумно.
В.2 А це тому, що все відспівало, відгомоніло і йде до зими. А зимою природа спить. Всюди тихо-тихо...
В.1 А до зими не хочеться, хоч і вона свої принади має. Та я люблю осінь. В усяку погоду.
В.2  А я — ні! Я осінь люблю теплу, суху, сонячну, як сьогодні. От аби вона завжди така була!
В.1 Почекай, почекай, зараз я скажу, яка осінь буде! Якщо коло буряків багато сухої гички — осінь буде суха і тепла.
 В.2 Ну, й скажеш, а де ж ті буряки, щоб побачити? Я краще знаю: якщо бабине літо непогідне — осінь буде суха.
Пед.організатор.  Дівчата, а я так люблю осінь, що якою б вона не була, а мені на душі сонячно і світло. Ось, погляньте, як навколо — душа радіє, така краса, як у казці!  Скільки фруктів та овочів смачненьких. А скільки гарних пісень про осінь, ось послухайте пісню у виконанні учнів 3 класу.
Пісня __________________________________________________________________________________
В.1 Що це? Звідки ця розмова?

В.2 Це – родина гарбузова
Овочеві делегати
А прийшли до вас на свято!

Пед. організатор. Зрозуміло! Це до нас прийшла стара казка та на новий лад.
Виступ учнів 4 класу
В.1. По городу гарбуз ходить,
Всіх із роду оглядає,
Кого хвалить, кого журить,
А кого і научає.

В.2. Перед входом у комору
Всіх зібрав він як годиться,
Хоче добре подивиться,
Чи гарненько всі дозріли,
Може дурно час змарніли.
Він звернувся до газдині,
Солодесенької дині.

Гарбуз. Розкажи мені, красуне,
Як ти влітку працювала?
Може, трохи лінувалась?
Чи сумлінно дозрівала?

Диня. Ой, Гарбузе-гарбузенко,
Вічно ти підозри маєш.
Не сидиш на однім місці,
По городу все гуляєш.
Бачиш же, я постаралась,
Ніжним соком вся набралась.
Налилася на всі боки,
І важкі вже мої кроки.

Гарбуз. А що скажуть огірочки – мої любі сини й дочки?

Огірочок 1. Не свари нас, татку любий,
Гарно ми росли спочатку,
Та якось дощі махнули –
Заховатись ми забули.

Огірочок 2. Коли сонечко палило
Ми листками не прикрились
На кілках, шнурках висіли
І, звичайно, перезріли.

Гарбуз. А як тут моя морквиця, гарбузовая сестриця?

Морква. Любий братику, послухай
І сестрицею пишайся,
Бо ж не просто я Морквиця –
Гарбузовая сестриця,
Я пробилась в депутати,
Скоро буду виступати
І доб’юся для городу
Перегною аж під воду!

Гарбуз: Ну, а як тут Бурячок, мій шановний своячок?

Буряк: Що казати, я у нормі,
Круглий, чистий, соком повний.
Так вже кольором налився,
Ніби в Африці родився.
Буде борщ смачний, червоний
З бурячком таким чудовим.

Гарбуз: А що скаже Бараболя, як жилося їй у полі?

Картопля: Хоч проблем було багато,
Та не буду нарікати.
Мене люблять, поважають,
Другим хлібом називають.
Можу бути у меню хоч по кілька раз на дню.

Гарбуз: А тепер скажіть вже скоро, Де ж червоні помідори?
Помідор: Я один, один печальний,
Рік для нас не урожайний.
Всі зів’яли на корню,
Я один сумний стою.

Гарбуз: Все почув я, що хотів,
А тут бачу новачків.
Всіх вітаю в нашім колі,
Чи прижились ви у полі?

Баклажан: А я, друзі, Баклажан,
Трохи вже відомий вам.
Довго світом я блукав
І до вас примандрував.
Вже з цибулею здружився,
Радо б з нею залишився,
Разом з нею смак мій кращий,
Хто скуштує – буде вдячний.

Гарбуз: Що ж , мій друже, залишайся
До цибулі женихайся.
А цибуля в нас чудова,
Правда трохи гонорова.

Цибуля: Не соромте мене, дядьку,
Бо покину зараз грядку.
Я серйозна у всіх справах
І смачна у різних стравах.

Гарбуз: Я вклоняюся всім ґречно,
І всім дякую сердечно.
Хай наш рід чудовий буде
На поживу й користь людям.

Пісня _________________________________________________________________________________

Пед. організатор. Діти, щось наша осінь засумувала. Давайте затанцюємо  для неї веселий танок.
Танець «Я рисую на окне..»

Пед. організатор.  А тепер покажемо, як ми вміємо веселитися. Для участі у конкурсі мені потрібні бажаючі.                                                                                                 Конкурси
 Лісова фея. А я думаю, чому тут так гамірно. Дай  піду подивлюся з Кікіморою, хто розшумівся. Виглянула із-за дерева, дітей побачила тай вирішила їм гостинців принести, горішків та ягідок, хай поласують, а тут і ти, Осене-красуне. Пригощайтеся усі. А тобі, Осене, дякую за твою щедрість і доброту, так гарно все вродило на Землі, дякую. Кланяється .

Кікімора. Я бачу сон? Чи Осінь поміж вами?
Чи заблукала я у казковий світ?
Щось дивне коїться мені з роками,
Хоч маю я не так багато літ...
Якихось сотень п’ять чи шість, можливо,
Тих років я давно не рахувала.
Тут Осінь поміж вас — це справжнє диво!
Її зустріти я і не чекала.
Добридень, Осене, красуне-чародійна,
Вітати рада, бачити між нас,
Така ти гарна, і велична, й дивна,
Що поклонитись треба — в самий раз!
Пед. організатор.  Шановні гості,я знаю що ви прийшли до нас не з пустими руками, що цікавого ви приготували для малят?
Лісова фея. Я приготувала загадки.                                         Загадки
Кікімора. А я пропоную трішки потанцювати, повторюйте за мною.
                                                                                           Танці
 Пед. організатор.  Кікімора ми пропонуємо тобі  подивитися як танцюють учні 3 класу.
                                                                    Танок учнів 3 класу
Лісова фея. Чарівне свято, та іти потрібно
Довкіллю всьому дати раду час.
Дорогу вкаже Осінь - їй все видно.
А ми пішли бувайте нам вже час.
Покидають свято

В.1 Кажуть, що осінь - це смуток,
В.2 суцільні дощі,
В.1  похмура погода ...
В.2  Не вірте, друзі! Осінь по-своєму прекрасна і приваблива.

 Пед. організатор. Ось і минула ще одна пора року, але ж не сумуйте, адже наша земля прекрасна в усі пори року!

  В.1   Я заклинаю, діти вас, любіть природу
    І землю рідну – нашу Батьківщину.

   В.2 Бо все довкола, і моря, і ріки,
    І степ широкий, і гаї зелені,
    То все в одному слові – Україна.


Пісня 4 класу «Давайте творити добро».

Немає коментарів:

Дописати коментар